MILON CIRKEL

JOUW COMPLETE WORKOUT IN SLECHTS 35 MINUTEN!

30% EFFECTIEVER DAN TRADITIONELE TRAINING

In slechts 50 minuten 30% effectiever trainen dan op traditionele toestellen? Jazeker. Dat komt met name door de verhoogde excentrische weerstand . Het is een beetje een technisch verhaal, maar wel zeer interessant. onze spieren zijn sterker als ze zich verlengen, dan wanneer ze zich verkorten. bij iedere beweging moeten spieren zich zowel verlengen als verkorten. 

bijvoorbeeld als we sit-ups maken om onze buikspieren te trainen. als we ons bovenlichaam omhoog brengen, verkorten onze buikspieren. laten we ons bovenlichaam weer zakken, verlengen onze buikspieren weer. in die tweede fase zijn onze spieren zo’n 60% sterker. dus eigenlijk zouden we extra weerstand moeten krijgen als we weer naar beneden bewegen. dat doen de milon cirkel toestellen. niet alleen met de buikspieren, maar met alle spiergroepen. 

eerste met 30%, daarna gaan we hoger. op die manier train je alle spiergroepen tot wel 30% effectiever dan op traditionele toestellen. en dat in slechts 35 minuten.

35 MINUTEN TRAINING

Werk, gezin, sociale verplichtingen… We hebben het allemaal erg druk. Dus ondanks dat we weten dat bewegen een must is, komt het er niet altijd van. Dan is het goed te weten dat je op de milon Cirkel een complete work-out doet voor je hele lichaam in slechts 35 minuten. In een afwisselende work-out op volautomatische toestellen train je je spieren én conditie op een veilige en zeer effectieve manier. Je traint wanneer je wil en bent 35 minuten later weer klaar. Twee trainingen per week zijn voldoende. De Milon Cirkel is een complete training – zowel spierkracht als conditie in de Milon Cirkel train je de zes grote spiergroepen en wissel je dat af met cardiotraining. Op de spierversterkende oefeningen train je steeds 1 minuut. Op de cardio-oefeningen train je 4 minuten. De wisseltijd is steeds 45 seconden. Je training is dus zeer afwisselend en zeer compleet. De Milon Cirkel – in slechts 35 minuten zeer effectief kan je in slechts 35 minuten hard genoeg trainen? Absoluut! We durven zelfs te stellen dat een training op de Milon Cirkel effectiever is dan op traditionele toestellen. Waarom? Door de korte wisseltijden blijft je hartslag hoog en ben je dus continue je uithoudingsvermogen aan het trainen

Door de verhoogde weerstand in de excentrische trainingsfase is iedere beweging tot wel 30% effectiever dan traditionele spiertraining met gewichten

je Milon Cirkel coach zorgt dat je iedere keer het maximale uit je training haalt

E-BOOK 10 voedingstips

Download hier jouw gratis E-BOOK 10 voedingstips

Contact